Περιοδική Υπενθύμιση
|
|
Η επικοινωνία με τους Πελάτες μας αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς μας. Η κατάθεση σκέψεων και προβληματισμών αποτελεί για μας κινητήρια δύναμη στην αναζήτηση λύσεων που θα εστιάζουν στον ασφαλισμένο κίνδυνο, έστω κι αν ξεφεύγουν από τα στενά πλαίσια της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
Μέσα από αυτή την επικοινωνία, ακούσαμε αρκετές φορές περιστατικά που είτε από άγνοια είτε από λανθασμένη εκτίμηση, έφεραν σε δύσκολη θέση τον Πελάτη μας. Πιο συγκεκριμένα, μας αναφέρθηκαν περιπτώσεις όπως:
- "Σε έλεγχο της Τροχαίας, μου επιβλήθηκε πρόστιμο € 400 γιατί διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητό μου ήταν εκπρόθεσμο στον προβλεπόμενο έλεγχο ΚΤΕΟ." (σ.σ. Άρθρο 86, Παρ.4, Ν.2696/99, όπως έχει τροποποιηθεί με το Άρθρο 78, Ν.3542/07, ΦΕΚ 50/Α/2.3.07)
- "Πριν λίγο καιρό το αυτοκίνητό μου έπαθε ζημιά, την οποία δεν με συνέφερε να επισκευάσω. Προτίμησα λοιπόν να το πουλήσω. Βρήκα τον υποψήφιο αγοραστή και συμφωνήσαμε το τίμημα. Κατά τη διαδικασία της μεταβίβασης, ζητήθηκε το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, η ισχύς του οποίου όμως είχε λήξει. Το αυτοκίνητο λόγω της ζημιάς δεν μπορούσε να ελεγχθεί έστω και εκπρόθεσμα, με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η μεταβίβαση." (σ.σ. Απόφαση Α-οικ. 68631/5717/28.12.07 Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, ΦΕΚ 4/Β/9.1.08)
- "Οδηγώντας το αυτοκίνητό μου προκάλεσα ζημιά σε προπορευόμενο όχημα. Υπέβαλα ως όφειλα στην Ασφαλιστική μου Εταιρία θετική δήλωση ατυχήματος, συνοδευόμενη από την άδεια κυκλοφορίας του και την άδεια οδήγησής μου. Δεν είχα προσέξει ότι η τελευταία είχε λήξει. Πέρασαν δύο χρόνια από τότε, όταν ενημερώθηκα ότι έπρεπε να επιστρέψω στην Ασφαλιστική μου Εταιρία το ποσό της αποζημίωσης που κατέβαλλε στον παθόντα, γιατί οδηγούσα με ληγμένο δίπλωμα."
- "Το αυτοκίνητό μου ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης στο κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν κάλεσα την Οδική Βοήθεια που μου παρείχε ο κατασκευαστής για 2 χρόνια από την αγορά του αυτοκινήτου, αρνήθηκαν να με εξυπηρετήσουν δωρεάν γιατί λίγες ημέρες πριν είχε λήξει η περίοδος κάλυψης της προσφοράς."
- "Το στεγαστικό μου δάνειο ήταν με σταθερό επιτόκιο για τα 3 πρώτα χρόνια. Εκπληρώνοντας τη συμβατική μου υποχρέωση, διατηρούσα στο συνδεδεμένο λογαριασμό καταθέσεων το σύνηθες επαρκές υπόλοιπο για την αυτόματη πληρωμή της δόσης. Έξι μήνες μετά τη λήξη της περιόδου σταθερού επιτοκίου, ενημερώθηκα πως το υπόλοιπο δεν επαρκούσε πλέον καθώς είχε αυξηθεί το ποσό της δόσης ενώ είχαν χρεωθεί επιπλέον έξοδα καθυστέρησης."
Είναι γεγονός ότι οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας, μας αναγκάζουν να δίνουμε προτεραιότητα σε υποχρεώσεις που μας πιέζουν περισσότερο, αφήνοντας στο περιθώριο άλλες λιγότερο 'αναγκαίες'.
Ο προβληματισμός είχε ήδη γεννηθεί στις σκέψεις μας. Με δεδομένη τη βούληση να παρέχουμε καινοτόμες υπηρεσίες, σε συνδυασμό με τη δομή των πληροφοριακών συστημάτων μας, θα μπορούσαμε άραγε να συμβάλλουμε με κάποιο τρόπο στη δυνατότητα εξοικονόμησης τέτοιων πόρων;