Ταυτότητα
Οι εργασίες μας στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, ασκούνται από ένα πλήθος επιλεγμένων συνεργατών και γραφείων στα πλαίσια απ' ευθείας συμβάσεων συνεργασίας μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών και της επιχείρησης με στοιχεία:
Επωνυμία: | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘ. ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΣ | |
Διακριτικός τίτλος: | Κ. Α. ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ | |
Δραστηριότητα: | ΜΕΣΙΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ - Insurance Broker | |
Πιστοποίηση: | ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΥΠΟΥ 'Γ' / Τράπεζα της Ελλάδος |
|
Διεύθυνση: | ΒΟΥΡΒΑΧΗ 3, 117 43 ΑΘΗΝΑ (βρείτε μας στο χάρτη) | |
Τηλεφωνικό κέντρο: | 210 924 8600 | |
Telefax: | 210 924 8603 | |
Website: | www.bgk.gr | |
Email: | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. | |
Αρ. Ειδικού Μητρώου: | 10 / Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών | |
Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ: | 118748203000 |
Στα πλαίσια εναρμόνισης με τον Κώδικα Δεοντολογίας και της υποχρεωτικής ενημέρωσης του πελάτη σύμφωνα με το Άρθρο 11 του Π.Δ.190/2006, ο ως άνω Μεσίτης Ασφαλίσεων δηλώνει ότι:
- Παρέχει συμβουλές βάσει αμερόληπτης ανάλυσης ασφαλιστικών αναγκών στα πλαίσια μη αποκλειστικής συνεργασίας με ασφαλιστικές επιχειρήσεις.
- Εκπροσωπεί τον πελάτη του και δεν ενεργεί για λογαριασμό ασφαλιστικής επιχείρησης.
- Διαθέτει τη δυνατότητα διανομής ασφαλιστικών προϊόντων με επενδυτικά χαρακτηριστικά.
- Δεν έχει συμμετοχή (άμεση ή έμμεση) στο μετοχικό κεφάλαιο ασφαλιστικής επιχείρησης που να υπερβαίνει το 10% των δικαιωμάτων ψήφου ή του κεφαλαίου αυτής.
- Δεν υπάρχει συμμετοχή στη δραστηριότητά του (άμεση ή έμμεση) οποιασδήποτε ασφαλιστικής επιχείρησης ή μητρικής επιχείρησης ασφαλιστικής επιχείρησης που να υπερβαίνει το 10% των δικαιωμάτων ψήφου ή του κεφαλαίου του.
Γνωστοποιεί δε στους πελάτες του τα εξής:
"Με απόφαση της εποπτικής αρχής καθορίζεται η διαδικασία υποβολής από τους πελάτες και τους άλλους ενδιαφερομένους και, ειδικότερα, τις ενώσεις καταναλωτών, καταγγελιών κατά των διανομέων ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών προϊόντων, καθώς και διερεύνησης της βασιμότητας των καταγγελιών αυτών, μετά την οποία και αφού ασκηθεί από τους ελεγχομένους το δικαίωμα προηγούμενης ακρόασης, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 6 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Ν. 2690/1999 (Α΄45), μπορεί, αν διαπιστωθούν παραβάσεις και ανεξαρτήτως της ενδεχόμενης ποινικής τους ευθύνης, να τους επιβληθούν οι κυρώσεις του άρθρου 43, ανά παράβαση. Σε κάθε περίπτωση, η εποπτική αρχή αποστέλλει, μέσα σε εύλογο χρόνο, απάντηση στον καταγγέλλοντα για το περιεχόμενο της καταγγελίας του." (Άρθρο 10 του Ν.4583/2018 - Καταγγελίες).
"1. Για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών του με διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων, ο πελάτης μπορεί να προσφεύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ο οποίος έχει συσταθεί με τον Ν. 3297/2004 (Α΄259), ή σε άλλον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, νόμιμα καταχωρισμένο στο Μητρώο της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, σύμφωνα με το άρθρο 18 της 70330 οικ./30.6.2015 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Β΄1421). 2. Οι φορείς της παραγράφου 1 συνεργάζονται με τους αντίστοιχους φορείς των άλλων κρατών - μελών για την επίλυση διασυνοριακών διαφορών που αφορούν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το παρόν Μέρος." (Άρθρο 11 του Ν.4583/2018 - Εξωδικαστική Επίλυση Διαφορών).