Προστασία Δανείου
|
|
|
|
Ήταν πλέον φανερό ότι η ασφάλιση της αποπληρωμής ενός στεγαστικού δανείου, δεν κρινόταν επιεικέστερα, επειδή ο διαμεσολαβών ήταν η ίδια η Τράπεζα. Μια εντύπωση την οποία διατύπωναν πολλές φορές συνομιλητές μας. Η Ασφαλιστική Εταιρία θα λειτουργούσε ως όφειλε. Με σεβασμό απέναντι στο θεσμό, στους ειλικρινείς Πελάτες της, στους αντασφαλιστές της και φυσικά στους μετόχους της.
Εντονότερη λοιπόν η ανάγκη σύναψης αυτής της ασφάλισης με επαγγελματίες της αγοράς και όχι με τραπεζικούς υπαλλήλους, οι οποίοι αν και διαπιστευμένοι πλέον, δεν γνωρίζουν σε βάθος το αντικείμενο και τους κινδύνους που μετακυλύονται στον Πελάτη.
Τη γνώση την είχαμε. Όπως και την εμπειρία. Το προσωπικό μας ενδιαφέρον ήταν δεδομένο. Είχαμε όμως ακόμη ένα εμπόδιο να περάσουμε. Και φαινόταν ανυπέρβλητο. Το κόστος.
Οι Τράπεζες, χρησιμοποιώντας το ποσοτικό μέγεθος του πλήθους των δανειοληπτών, είχαν εξασφαλίσει ένα πολύ οικονομικό ασφάλιστρο, το οποίο δεν μπορούσαμε να προσεγγίσουμε σε ατομική βάση. Έπρεπε λοιπόν να αναζητήσουμε το προϊόν, που θα εξασφάλιζε τρία σημαντικά χαρακτηριστικά:
- Την τεχνογνωσία της Ασφαλιστικής Εταιρίας στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
- Την ευελιξία για βελτίωση του προγράμματος, ώστε να διαφοροποιηθεί από την αγορά.
- Το ανταγωνιστικό ασφάλιστρο, ώστε το κόστος να κινηθεί στα πλαίσια της υφιστάμενης αγοράς.
Στην πρώτη εκδοχή της 'Προστασίας Δανείου' (τέλη του 2006) το οικονομικό περιβάλλον και οι υποχρεώσεις των Ασφαλιστικών Εταιριών έναντι των ασφαλισμένων τους, ήταν διαφορετικά, γεγονός που επέτρεψε την υλοποίηση Ομαδικού Ασφαλιστηρίου για λογαριασμό των Πελατών μας.
Σήμερα πλέον σε καθεστώς Solvency II και με τη συσσωρευμένη εμπειρία μας, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Απαιτείται περισσότερη σχολαστικότητα και αναζήτηση πάνω στις εξατομικευμένες ανάγκες. Πράγμα το οποίο κάνουμε μόνο μαζί σας και σε προσωποποιημένη βάση.